- V rámci
naší koncepce pro výuku na prvním stupni ZŠ nabízíme ucelenou řadu učebnic a
pracovních sešitů, doplněnou o celou řadu dalších nástrojů
- Učitel
získává možnost poskládat si výuku dle svého uvážení
- Nabídka je
rozšířena o slohovou výchovu, čítanky, písanky, čtenářský deník, pracovní listy
a přípravu na přijímací řízení na víceletá gymnázia
- Interaktivní
verze titulů pro 1. a 2. ročník
- Všechny
tituly jsou v souladu s RVP
Součástí koncepce pro první stupeň základních škol je ucelená řada učebnic a pracovních sešitů která je vhodně doplněna o celou řadu dalších nástrojů (písanky, čítanky, Hravou abecedu, pracovní listy, čtenářský deník, slohovou výchovu, přijímačky). Učitel získává možnost pracovat s dalšími nástroji tak, aby dle svého vlastního uvážení poskládal výuku a naplnil ŠVP, případně si výuku vhodně doplnil podle potřeb konkrétní třídy, kterou právě vyučuje. Základem výuky češtiny v první třídě je Hravý slabikář a Hravá abeceda, které jsou koncipovány pro výuku češtiny analyticko-syntetickou metodou. Obecně je naším cílem motivovat žáky k práci s našimi učebnicemi a pracovními sešity, proto usilujeme o tvořivost a typologickou a obsahovou pestrost všech textů a úloh.
Pracovní sešity Hravá slohová výchova jsou určeny pro žáky 3. - 5. ročníku. Obsahují všechna témata z RVP, která jsou vhodná pro práci žáků v hodině. Učiteli tak usnadňují přípravu a kompletně pokrývají výuku slohu pro všechny tři ročníky. Pracovní sešity se zaměřují na komunikační a slohovou výchovu. Učí tedy využívat mateřštinu v mluvené i písemné podobě, vyjádřit své pocity, vnímat okolní svět a také sebe sama. V rámci tématu hodiny se vždy věnují konkrétnímu slohovému útvaru. Mimo jiného žáci procvičí tzv. myšlenkové mapy.Můj čtenářský deník je pomůcka pro zápisy povinné a nepovinné četby. Žák dostává předpřipravenou osnovu, která usnadňuje záznam o přečtené knize. Pro názornost je na začátku zpracována ukázka, podle které se mohou žáci řídit. Můj čtenářský deník nahrazuje klasický sešit, který si museli žáci sami vytvářet. S naším čtenářským deníkem mohou přímo zaznamenávat přečtené knihy. Ten je navíc doplněn o zábavné úkoly, jehož vyplněním žáci prokáží, že knihu doopravdy přečetli. V závěru je čtenářský deník doplněn o seznam doporučené literatury.
Hravé čítanky jsou pracovní učebnice, které se zaměřují na porozumění a práci s textem. Napomáhají tak zlepšovat čtení s porozuměním, které je problematickou oblastí v rámci našeho školství. V čítankách naleznete dostatek textů a literárních úryvků na celý školní rok, které jsou doplněné o pravidla a úkoly pro čtenářské dílny. Čítanky také nabízí podněty ke scénkám, které v rámci dramatizace učí slušnému chování. Celou učebnicí provází autorský příběh. Součástí je procvičování znalosti literárních děl a jejich autorů, podněty pro diskuzi a tipy do hodiny pro učitele. Literární žánry se žáci učí nenásilnou formou prostřednictvím křížovek a jednotlivé úryvky z knih hodnotí pomocí vybarvování. Skvělým doplněním písanek jsou jejich interaktivní verze, které učiteli umožňují názorně na interaktivní tabuli zobrazovat jednotlivé tahy a přitom se pohybovat přímo mezi žáky a opravovat jejich případné nedostatky. S cílem o rozšíření výuky pro talentované žáky jsou vytvořeny Hravé pracovní listy s doplňujícími úlohami, které jsou určeny ke kopírování. Pro žáky, kteří se v 5. ročníku připravují na přijímací zkoušky na víceletá gymnázia, jsou určeny naše Přijímačky v pohodě. Žáci v nich získají jasnou představu o okruzích a typologii úloh, které budou použity v ostré verzi přijímacího řízení. Nově jsou doplněny o možnost elektronického srovnání dosažených výsledků v cvičných testech.
Přejít k objednávce