FAQ - Často kladené otázky
1. Jak se přihlásím do interaktivity?
Postup, jak se přihlásit do Vašeho interaktivního účtu najdete v manuálu Přihlášení, nebo využijte naše instruktážní video Přihlášení.
2. Mám potíže s přihlášením. Na koho se mám obrátit?
V případě potíží s přihlášením do Vašeho uživatelského účtu máte několik možností:
1. Využijte podrobný manuál Přihlášení, který Vás krok po kroku provede celým procesem.
2. Zhlédněte instruktážní video Přihlášení.
3. Obraťte se na Vašeho obchodního zástupce.
4. Obraťte se na nás přes kontaktní formulář, který najdete v zápatí webové stránky naší Interaktivní výuky.
5. Obraťte se na naši zákaznickou linku.
3. Neznám e-mail ani login, kterým jsem se registroval/a do interaktivity. Jak se přihlásím?
Musíte kontaktovat Správce interaktivního účtu Vaší školy. Pokud jej neznáte, kontaktujte Vašeho obchodního zástupce nebo se na nás obraťte přes kontaktní formulář, který najdete v zápatí webové stránky naší Interaktivní výuky, nebo kontaktujte zákaznickou linku.
4. Přihlašuji se pomocí loginu a hesla. Jak se přihlásím?
V okně Přihlášení klikněte na Přihlásit se loginem. Pokračujte podle instrukcí. Podrobný návod najdete v manuálu Přihlášení v sekci Přihlášení loginem a heslem na str. 15 nebo v instruktážním videu Přihlášení.
5. Zapomněl/a jsem heslo. Jak získám nové?
V okně Přihlášení klikněte na Zapomenuté heslo a postupujte podle instrukcí. Podrobný návod najdete v manuálu Přihlášení v sekci Zapomenuté heslo na str. 19 nebo v instruktážním videu Přihlášení.
6. Při pokusu o přihlášení mi nepřišel ověřovací e-mail. Co mám dělat?
Zkontrolujte ve Vaší e-mailové schránce složku Spam (nebo Nevyžádané), je možné, že ověřovací e-mail byl do této složky zařazen. Pokud jej tam nenajdete, kontaktujte Vašeho obchodního zástupce nebo se na nás obraťte přes kontaktní formulář, který najdete v zápatí webové stránky, nebo kontaktujte naši zákaznickou linku.
7. Při přihlašování chci ověřit svůj účet. Žádný účet z nabízených nepoznávám. Co mám dělat?
Pokud při ověření uživatele nepoznáváte žádný z nabízených účtů, zaškrtněte možnost Ani jeden z výše uvedených účtů neodpovídá mému účtu, chci si proto raději vytvořit vlastní registraci. Poté postupujte podle instrukcí. Podrobný návod najdete v manuálu Přihlášení v sekci Přihlášení Situace C na str. 11 nebo v instruktážním videu Přihlášení.
8. Mohu v interaktivitě vytvořit účet i pro své kolegy učitele?
Každý učitel by si měl vytvořit vlastní účet. Platforma umožňuje správu jednotlivých učitelských účtů v rámci školy. Pokud chcete kolegům s registrací pomoci, můžete jim zaslat pozvánku na jejich e-mail. Pomocí této pozvánky se zaregistrují přímo do vaší školy. Podrobný návod, kde pozvánku najdete a jak ji kolegům zašlete, najdete v manuálu Učitelé – Administrace školy na str. 3.
9. Kde zjistím, co je v interaktivní aplikaci nového?
O všech novinkách se dozvíte v přehledném manuálu Novinky.
10. Existuje pro začátečníky návod, jak používat interaktivní aplikaci?
Ano, přímo ve Vašem uživatelském účtu v sekci „Nápověda“ najdete podrobného průvodce, který Vás krok za krokem seznámí s ovládáním aplikace a jejími funkcemi. Průvodce se spustí automaticky při prvním přihlášení, případně jej můžete kdykoli znovu otevřít z horní lišty pomocí ikonky „i".
11. Kdy mám nárok na bonusové interaktivní verze pracovních sešitů a učebnic?
Nárok na bonusovou roční licenci interaktivní verze pracovního sešitu či učebnice vzniká každému, kdo objedná 15 a více pracovních sešitů nebo učebnic daného produktu, jehož interaktivní verzi máme v naší nabídce. Registrační link k interaktivní verzi pracovního sešitu či učebnice Vám po vyřízení objednávky zašleme na kontaktní email uvedený v objednávce. Pak už se jen stačí přihlásit na http://interaktivita.etaktik.cz/.
12. Jsme malotřídka, máme nárok na interaktivitu, i když nedosáhneme na podmínku požadovaného množství objednaných pracovních sešitů? Máme nárok na interaktivní verzi titulu?
Pokud jste malotřídka a nedosáhnete na podmínku požadovaného množství, kontaktujte Vašeho obchodního zástupce nebo se obraťte na naši zákaznickou linku.
13. Proč nevidím titul, který mám zakoupen?
Nově v administraci školy v záložce Licence naleznete přehled Vámi zakoupených licencí, které jsou ve stavu aktivní nebo neaktivní. Pokud se Vám v neaktivních licencích zobrazí titul, který hledáte, znamená to, že se na něm momentálně pracuje a bude Vám brzy zpřístupněn. Pokud hledaný titul i přesto nevidíte ani v neaktivní (dočasné) verzi, kontaktujte Vašeho obchodního zástupce nebo se obraťte na naši zákaznickou linku.
14. Kdo je Správcem interaktivního účtu naší školy?
Kdo je Správcem interaktivního účtu Vaší školy najdete přímo ve Vašem interaktivním účtu. Po přihlášení se do účtu přejděte do záložky UČITELÉ na horní liště. Objeví se „Seznam učitelů" Vaší školy i s uvedením rolí. Podrobný návod, jak se do sekce UČITELÉ dostat, najdete v manuálu Učitelé – Administrace školy na str. 3.